polly

sitter här, en fredagkväll. dricker ett glas vitt vin, äter chips&polly. planerar lite simskola tills imorgon. vet inte om jag ska fortsätta med den i vår? :S hmm....
3 veckor har gått sen jag skriv sist. vad har hänt?
- tog vaccinet mot svininfluensan i veckan. jahopp

imorgon ska jag hem igen. lisen och jag ska till motala. vad som händer där återstår att se.
förfesten är fixad med nya högtalare och allt. Woho kan ju inte bli bättre haha... och vinet "tre apor" lockar mej...göran anders och ove.... hahaha. hej jag ska häääva dem allihoppa!

o jag gillar "land of confusion" som marriiieettte sjunger på idol nu. men den ska sjungas med "disturbed".......
imorrn spelar takida här i sthlm. skulle ju va kul o se.
på söndag ska vi fira morfar, men den enda jag har present till är william som blivit 6 månader.
och andres på idol håller som alltid med sina kollegor.
jaha det var vad jag hade och sägaaa....

november i bilder:
en helt vanlig dag i soffan.
fick besök av tomten och star wars
                                                                                                    (hatar den masken) haha
vi hade tråkigt.
henning hade dansdag.

imorrn ska jag o lisen fäääääästa!
party marty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0