saknaden av ingenting...

shiiiiiet, redan september!!! hallå, jag fyllde typ ÅR igår! lillebrorsan fyller 19 nästa vecka...och han är sista man i familjen som fyller...
nu är det morfars tur i november som blir 87...
ska hem till normlösa ikväll, bokade biljett lite sådär på sista minuten... säkert nåt skittåg eftersom de va så billigt, men men... de kommer nog fram iaf får jag hoppas.

benny skrev att han hoppar falskärm om ca 1 månad!!! shiiiit, skulle va nervööös som fan!
tyvärr kan jag inte se hoppet :( han fick de i 40årspresent för 1½år sen! yeye...

jag saknar min lägenhet.. och linköping.
det är en precis lagom stad för mig :) men stockholm är bra, mysigt och jag trivs! Lidingö är dock bästa stället...hihi. har ju fått ett tid jobb med, vet jag inte om jag har antecknat... det är som simskolelärare ca 10 min gångavstånd härifrån. 1 timme på lördagar :) precis lagom!
Minna har ju flyttat hit också, så himla roligt! dock pluggar hon till civilekonom så får se hur mkt tid hon har ör mig :)

på söndag ska jag va med Lisen! min fina vän...
och imorrn ska jag träffa Lucas&Clara <3

 ska göra nåt färgflux me håret imorrn me tror jag..
-----------------------------------------------------------------

34års fest i lördag...inlägget ville inte publiceras när jag skrev det i söndags....


ölstation i badkaret .
shotstation&dansmatta i vardagsrummet. drinkstation & nattkorv i köket.

ew o me                                                               haha kajsa är alltid roligast

tabs o ja (en i mitt rappgäng) haha...                     ewa är full o axel rappar? haha
jag var körsångare...

Kommentarer
Postat av: joss

HEMMA ?? CALL ME BABE (L)

2009-09-04 @ 23:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0