dance with: somebody? myself? you?

idag hade vi fotografering på dagis! trodde det var över med sånt men inte...
fick t.o.m vara med på 3 stycken - hemkst! hahaha... och stackars barn som aldrig sett mej förut fick sitta i mitt knä och hur mycket han gillade det syns nog på kortet, tror han va lite skraj, haha...

nya barn har ju börjat och de är sååå härliga. så kul att se när de små börjar igen och man får följa dem och se hur mycke de förändras på så kort tid!

en försäljare ringde nyss, eller hon sa att jag vunnit en tävling och fick pejja 80 spänn... Sure babe!
men så skulle jag få med nåt med värde 600kr som jag tänkte att det kan va bra att ge nån i julklapp! haha

tänkte dra ner till friskis&svettis vid 20, danspass på G. kan va kul att testa!

Grattis till min morbror Leif som fyller 60 år idag...
han är på semester nu och hoppas han mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0