empty room

min helg kan nog bara förklaras med ett par få ord: mys med mamma!
och det var en bra helg. kan lätt bli rastlös & uttråkad där i stugan men jag behövde det den här gången.
blev en morotsfärg i håret med. skulle göra mej själv lite naturlig med ljusbruna slingor som blev mörkgrå och färgade av sej på resten av håret.
så det blev att blondera vilket inte är fint .... får vänta några veckor på ett resultat som duger...
nu blir väl säkert håret grönt också när jag ska bada i klour!.... suck

ska iväg och träffa tor för lite utbildning i livräddning!
hoppas jag kommer ihåg det mesta. hatar dock att hämta dockan på botten, haha...

imorrn fyller lilla bror 19 år...
och nu ska jag ta på mig bikinin :S 
 
mjau ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0