starlight

godmiddag..
kom precis ur dushen. har varit på en promenad och en solning.

i lördags va de simskola och det gick bra.
åkte till djurgården och träffade ewa, nina&malin och vi gick lite överallt till stan och fikade o satt där i några timmar.
igår åkte jag in till slussen och träffade oliver, kanske va 2 år sen sist. vi gick till djurgården och runt halva stockholm typ, satt vid stadshuset och sen käka glass och middag på donken....

och jag hörde "what can i say" med dead by april på radion nu.... vilken tråkig version.
gillar inte när de skriker för mkt men det saknades verkligen när man va van vid det...

ajust det. Idag har jag namnsdag :) hurra hurra för mej haha


jag&morfar <3

gillar färgerna på den här bilden. (sen är vi ju SÅ snygga oxå) haha
1 maj-07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0