let´s make love

asså jag förstår mej inte på min mammas dator. nya sidor ploppar upp och man får akta sej för vilken knapp man trycker på för ploff så kan allt försvinna.

igår kom mia o benny och hämtade mej på lidingööö! SKÖNT!
blev ett besök på systemet.
när jag kom hem fixa jag iordning mej, det var inte enkelt med en pappa och en lillebror.
jag: assååå ser min röv stor ut?
pappa: ja!
TACK!

vid 7 var jag hos lisen. även frijutt och frittan j ha ha , sen kom suss o micka, mitt blivande lag till bowlingen :) och vem vann? TJOOHO! inte bra försvisso, för man vann en drink. och jag har en tendens att bli för full. och jag lovade pappa , no alcohol after midnight, sure. inte lätt att hålla reda på klockan när den skulle ändras, skyller vi på.
micka o suss åkte hem efter bowlingen. sluta när man är på topp jao.
vi drog till platå. det var kul. träffa lite folk man känner, kände eller kommer lära känna lixom!

sen skulle jag ha tunnbrödsrulle men HEJ, tunnbröden var sluuut. jahopp. en kebabtallrik utan gaffel då, och en fanta i kebabsås tack.

världens bästa lillebror hämtade oss. det skulle egentligen en annan herre göra men han sov? tack för den skjutsen lixom haha men hej du kan komma till motala eller ödeshög ist. tack.

väl hemma däcka jag i säng.
utan kläder, utan smink! måste ha varit i bra tillstånd igår altså haha.
kvällen var rolig.
och på fredag kör vi igen. kvarniiiis!
efter det blir det lugnt typ tusen helger tycker jag.

nu ska jag pilla ut mina slingor jag fixar i skallen. får se om jag blir en orange kyckling kanske. blir nog vackert. maskerad på onsdag lixom, på dagis. då slipper jag klä ut mej .

puss&kram och massa kärlek

Kommentarer
Postat av: Frida Kindgren

han var kåt sa han!! hjälp.

2010-04-06 @ 19:12:06
URL: http://fridakindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0