se dig om.

jag har inget att tala om...varför har jag då hela skallen full med ord och meningar ingen förstår. alla ord finns på tungan men kommer inte ut .
jag har alltid varit sån. kan skriva upp varenda känsla jag har inom mig, speciellt när jag är arg, ledsen lr liknande. jag kan få ut varenda detalj på papper. men ur min mun, där är det tomt . där finns ingenting.
känslor är svåra.
jag har alltid sett mig som en otroligt känslig person. men jag tror det finns en gräns. eller det finns inom vissa områden.
för inom andra saker kan jag vara helt känslokall.. den ena halvan har jag fått av mamma, den andra av pappa..
känslor i ett mixmax lixom.



imorgon fyller min underbara vän 22 år , Lisen! det ska vi fira på lördag! =)
i fina linköping! mysiga stad.

Lisen fyllde 21!!!                          jag, 21 mars -09. tack för håret har växt litegranna iaf!

<3


Kommentarer
Postat av: lisen

woho, fest i helgen :) <3

2010-03-25 @ 12:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0