Lady in red. . is dancing in the dar k .

todelo! i fredags kom ewa hit, vi kollade på let´s dance och sen somna jag till luftslottet som sprängdes.
men hade sett den innan så de gjorde väl inte allt för myyycket eller vad säger du ?
i lördags var det simskola . sen blev de brådis till swebus för färd hem .
pappi hämtade mej i lkpg och vi for hem . gjorde iordning mej sen hämta vi upp lisen&frida i skge för vidare åktur till motala.
mina fina tjejer vad jag saknat dem ! !
det blev att fira philip som fyllt och tequila shots, inte okej.
simon kom vid 23 o skjutsade oss till liiiiinköööping! platå o pitchers, minns inte det sista stället haha , men på platå träffa jag Malin iaf, det var kul ! :)
sen framåt småtimmarna vandrade jag mot station och efternångång kom även de andra tjejerna. färd mot mjölby.. sova till normlösa, och jag undrar alltid: Vart är viii?

aja, kvällen var rolig iaf :D
nästa helg ska Lisen firas! Bowling och utgång, Wiiie!
ska försöka ta det lite lugnare bara, haha. igår sov jag i ca 10 timmar under dan . skulle va barnvakt. gick sådär.
och tog bussen hem imorse ist för igårkväll. men då hann jag träffa mamma, underbara mami.

"varje gång vi ses så bråkar vi om pengar, det är alltid tjafs om nånting. men varje gång innan du ska åka, får jag alltid världens största puss&kram och du säger - jag älskar dig mamma, som ett litet barn"


vinberga -09...
sommar sommar soooommar!

jag&mammut.

Lovely girls...
påsk -09!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0