walking, step by step.

running.

hej världen.
idag är det onsdag. halva mars har flugit förbi. den första veckan denna månad tillbringade jag i egypten, med världens bästa skapelse, min syster.
det var en underbar semester. vädret var det bästa jag kunde ha drömt om. maten och folket var det sämsta man kunde drömt om, men det gick att koppla bort och jag fick en avslappnade vecka i solen, precis vad jag ville ha.

förra veckan var jag på konsert. älskar konserter.
30 seconds to mars. det var bra, men jag saknade en låt. hurricane
jag förlåter er .
den 8 maj åker frida, lisen och jag och ser på Lady Gaga. Kan tänka mej att det blir en riktigt bra show !

och nu i helgen var anna, annelie och jag hos hannah. det var en roligt kväll fast annelie försvann och anna hatade melodifestivalen och hannah o jag ville slänga våra skor nånstans där vi inte kunde hitta dem igen.
det blev ett besök på göta källare och högtalarna sprängdes men vi körde på.

har haft en sån mammalängtan. det är inte vanligt.
och varje helg jag kommer hem jobbar hon 8-20.... kul.
räcker dock om jag träffar henne 10 min så är jag trött på henne haha men endå. vill bara ligga i hennes knä och kolla på mamma&ida film. hej jag är snart 22! haha, om 3 månader .
och imorrn fyller linda 40! det syns inte på långa vägar! :D som jag sa, det är bara en siffra!

och den 1 augusti är jag i min lägenhet igen. då är det jag, isidor kjellbergsgränd och casey igen.
som det ska vara! i sommar ska jag bara bli brun...och då har jag blivit faster, om 2 månader. till en pojke.
1 maj flyttar Lisen också! :D bostadsrätt, hon slår på stort, hihi.





Kommentarer
Postat av: Lisen

Jiiihaaa:) <3

2010-03-19 @ 19:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0