kanooon kanot !

fast på sandhamn far de i en kajak...hahaha skööna brudar.
jag har paddlat kanot en gång. i 3 timmar .det kändes i mina axlar efteråt.

idag fick jag mitt sommarschema. jag känner:
JAG VILL HA MIN LÄGENHET I LINKÖPING. är jag riktigt elak kan jag slänga ut jonte från den. men jag sätter mej själv in i sitsen. tänk om man blev utslängd. men egentligen skulle jag kunna göra det, min lägenhet. 1 månads uppsägningstid har vi kommit fram till. men jag känner bara att jag har krånglat fram och tillbaka typ 3 ggr redan. haha. jag är sn ä l l
det ska bli roligt att bo i mjölby och jag är såå tacksam att jag får låna fridas lägenhet! :) och få bo nära mina underbara vänner . men resorna kommer ju bli hemska. kanske hälften av tåg&buss passar ihop. men men...det är ju bara 1 månad :)

denna helg som kommer:  vara barnvakt till 3 gullebarn.
nästa 5 juni: mami, papi o brorsi kommer! Gröna Lund och megamys!
12juni: KRYSSNING med anna, hannah&Annelie!!! ska bli riktigt roligt!
18juni fyller lilla jag 22 åår ! 19 juni kommer annelie till linkan och vi ska ha ett 3in1partey i mjölby.
frida och jag ordnar ut&inflyttningsfest alá födelsedagskalas! :)
midsommarhelgen: då flyttar jag H E M. hem från stockholm. mycket blandade känslor.

usch. det kommer nog bli lite jobbigt. :(

sen så tänkte jag hinna med ett besök på junibacken med mina gulliga kids.
BADA MASSOR ! ta vara på tiden.
Vara världens mest snällaste (fast det är jag väl redan?) och fjäskande barnflicka. haha...
njuta....

en vårig dag i våras kanske.... vem vet....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0