not myself tongiht

idag är jag glad! har fått sommarjobb! det känns toppen.
på en härlig arbetsplats! lamb o hooov! vittras förskola!

och idag har lova henning och jag varit i humlegården och spanat in ett gäng skateboardkillar.
dem var snygga, duktiga och engelsmän. jag gillar! haha. henning med, han ville INTE gå därifrån.
men jag locka med en glass på donken :)

har precis varit ute och vandrat med annelie och tagit en dusch. nu ska jag duscha och packa.
blir några vändor från linköping-stockholm denna helg. men vad gör man inte för en simskoleavslutning!? =)
nu ska mina ungar ta en massa märken det tycker jag!!!

i helgen blir det att fira jossan, och kolla deras nya hem. och spana in stora magen innan det är dags för att bli faster! sen ska vi fira lilla william som blir 1 år ! sen blir de massa mys med lucas och clara.
ska även spana in lisens lya! :)

mina gulliga töser i helgen!
haha min tjej vet hur man ger de rätta blickarna! men hon är alltid världens gulligaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0