ryska posten

idag svängde det in en bil på våran tomt . men ett tryck på "ryska posten". ut kommer en kille och kläcker ur sej:
- jag skulle lämna en MASSA alkohol här.
jag: jahopp, släng in det i källarn, där bor jag!

men nehej, det var till johan och alla hans 50 arbetspolare!

chatarina hade tipsat om ett ny springställe.
men den började med en uppförsbacke.
jag: jag haaataaar dej chatarina. (neeeej såklart jag inte gör).
men det blev 3 km. och nu kan vi inte gå ner oss. så bye bye 2 km rundan. gillade ändå inte dina fula uppförsbackar. jag hatar dessa backar. jag typ faller bakåt, får ingen fart. får lixom hänga annelie i brallorna och hon drar dubbel vikt.

helgen blir lugn. jag ska va barnvakt fredag, lördag. och på lördag ska jag och annelie hänga i nåt shoppingcenter. jag behöver sommarkläder!
och jag älskar mitt jobb. solbränna på köpet lixom. dock inte den vackraste. men härligt är det och spana in hantverkarna på andra sidan steketet när de slänger av sej tshirtarna.. (synd bara att de är 50+)....mycket synd...

mycket händer.
jag ska bo i mjölby i juli.
1 augusti flyttar jag till mitt lilla isidorhem i linkan.
sen vet jag inte vart mitt liv tar vägen. det märks väl, om jag har tur.
sen måste jag börja rensa här. jag börjar med att slänga mitt godis som ger mej hål i tänderna...

men nu måste jag sova. skjutsa små barn till skolan imorgon!
puss!
 
jag har blivit faster!!!
den 15maj föddes lilla MAX!
Grattis Rikard&Jossan.

och den 17maj fyllde william 1....och han gick och var en glad liten prick ;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0