2. min första kärlek

öööh. min första kärlek?
har jag äns funnit den än? vad gills? måste man vart ihop ett antal dagar eller räcker det med att man va kär? ....
haha okej. nu ska vi se.
jag va nog kär i mathias, vi kan ha varit ihop. men mest för att våra kompisar var ihop. tror aldrig vi rörde varandra. herregud, jag vet ju fortfarande inte vad kärlek är. den här var svår... fortsätter de så här kanske de bara blir gröt av hela denna lista. Sorry!

men när jag va 13 var jag väldigt kär i erik. vi va ihop, säkert 1 månad, som alla andra av mina "förhållanden".
sen blev jag kär i gustav o vi va väl ihop lika länge.
sen jag var kär i dennis... han var en tonårsskärlek. men när jag väl kunde få honom var det inte lika kul. för då hade jag nästan fyllt 20 bast. och ja, man förändras ju en del på 7,8 år sådär....

ja sen behöver vi väl inte gå vidare. för det var ju den första kärleken det skulle handla om... vem det nu var..? det vet jag inte om jag kom fram till... :)

-----------------

nu har jag skrivit ett tal iaf, jag låtsas vara en lärare som har en klass som ska ta studenten. och jag har rimmat under hela talet. och det låter förjävligt. går jag på universitet? eller dagis? man kan undra.
och det ska hålla på i 5 min. men jag kan inte få ett ord till så de blir över 3.30....jag får tala EXTRA långsamt.
sure dude.
kl 16 är det HELG. tills på tisdag kl 8!
nu ska jag diska!


säkerligen min första kärlek..........(blixten i skallen, jag minns inte att jag var flintis där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0