5. Vad är k ä r l e k ?

vet du, att det undrar jag med. och så ska jag svara på det. o  h m y  g oo d.
men ja, jag har nog varit kär. jag blir väldigt  GLAD. räcker det?

men när det gäller kärlek är jag sån här:

1. Åh vilken spännande kille, honom vill jag ha !
2. Faaan, han verkar inte intresserad. jag SKA honom.
3. när han ger fintar tillbaks jag spelar lite svårflirtad. ibland mer än vad som behövs.
4. eller inte alls....men oftast.
5. ibland tänker jag att jag verkligen behöver en kille.
6. men tänker mest att killar är sjukt jobbiga.

kan han inte bara va sig själv? utan att va för omogen...?

och har inga bra intryck av karlar.
eller de gäller nog mest 2 av mina systrars barns pappor. båda "skilda"... när vi pratar om de brukar jag säga "bli inte chockade om jag en dag kommer hem och säger att jag är med barn, men att pappan bara var ett one night stand"....
haha. naee vill såklart va ihop med mina barns pappa, kanske, vad vet jag?
men seriöst. jag vill ha en normal kille. Tack.

det var mitt svar på vad är kärlek?
men jag tycker för det mesta om kärlek...

kärlek behöver ju inte heller bara va till det andra könet.
Kärlek är såklart alla mina vänner & min familj...

-hur vet man att man älskar någon?
-när man skulle kunna dö för den personen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0