6 . min dag . 6

08.00 - klockan ringde,
snoozade till 8.30
gick upp.
åt frukost . kassler & ananas haha
sminka mig, klädde på mig. kolla på nyhetsmorgon, as always.
BUSS 09.34
CAMPUS 09.50 
träffa josefine, kul.
Träffade min grupp, Anna, rasmus, max. killar kom SJÄLVKLART försent, haha
tränade på vår övning tills imorrn...
tills kl blev ca 11.40....
då åkte jag & rasmus buss.
jag gick till clas ohlson. köpte mej en julstjärna på fot. en lampa till det.
sen lagerhouse för julklappspapper.

nu tvättar jag lite...
ska kanske gå & simma... och dammsuga...
och kolla på bonde o hans fruar. sen sova. upp tidigt...
min roliga dag...har haft roligare, har haft tråkigare. P u s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0