åt helvete med himlen

God kväll..
idag blev det 2 föreläsningar. den sista var riktig seg...
igår hade vi en rolig. han avslutade med att sjunga imse vimse spindel med "we will rock you"melodin. haha skööön. mer sånna!!!

imorgon håller jag tummarna, alla jag har, för Lisen med tentan.. så vi kan umgås igen. haha...
och syster ann på sin anställningsintervju... så hon kan flytta till linköping :)

på torsdag åker jag till stockholm, till annelie snarare sagt... det ska bli riktigt roligt... kommer nog kännas som en riktigt vanlig stockholmshelg. som det var på min sthlmstid... fredag: jobb på holmia!!! wieee...
lördag: fira hannah!!! Wieee... söndag: träffa familjen lundgren hoppas jag, de har tydligen fart iväg på semester så här på höstlovet! åker inte hem förrns jag fått träffa dem... och umgås med bästa annelie såååklart!

totaly lovely.... <3

idag är det städ och tvätt dag.
imorgon ska jag gå på loppis i ewas förråd. haha...kan nog hitta lite vad som helst...
har varit en mysig helg när hon varit hemma. att ligga och prata i timmar innan man somnar och det bästa av allt, HON FÖRSTÅR mig från min innersta kärna... hon är ju samma kött och blod så kanske inte så konstigt... :)

i lördags var det fest med johanna, ewa&lollo... det var roligt. vi besökte platå och herren bakom bjöd oss på inträdet för de skulle gå fortare och han var kissnödig. haha
i söndags hjälpte vi simon o flytta. till eskilstuna... verkar va en otäck stad... ungar kastade fyverkerier överallt och pizzerian där vi åt va riktigt skabbig... men hoppas han kommer trivas! just det, visste jag innan vi åkte dit att han bodde på tredje våningen utan hiss kanske jag inte hade hängt med , haha. fick fan bära en tung jävla soffa. jag dog. men somna på vägen hem. och va bakis.



det bästa med att inte ha några läsare på bloggen - man kan lägga ut vilka bilder man vill....
funderar på att köra easy line core imorgon kl 07.00....orkar jag det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

gullig du är som höll tummarna hihi :) nästa vecka blir vi som vanliga igen <3 PUSS ha de bäst i stockholm:)

2010-11-05 @ 22:36:42
Postat av: lisen

hemska bilder såg jag nu med haha:D

2010-11-05 @ 22:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0