fars dag <3

idag är det pappas dag. och jag har världens bästa pappa! och idag var det även broder rikards första fars dag så han hade köpt trisslotter till sig själv. haha.
morfar var också på besök. jag&pappa bakade en mycket god chokladtårta och mia&ann kom med paj. GOTT !
ätit så mycket så funderade på om de skulle bli nån kvällsmat, men blev sugen på lite lax&rotfrukter som snart ska ätas!
idag planerades även julafton. haha. herregud. vår familj = K A O S ! all the time.

i fredags var sandra, dessa, josefine & josefine här. underbara tjejer! vi hade en rolig förfest. sen for vi till harrys 45+ ... haha. men det var kul. och till fyllemat åt jag en halv hawaiipizza. det har inte skett på hur många månder som helst. åh gu så gott det VAR!

BRA HELG helt enkelt. och jag fick träffa lisen i fredags innan hon drog till sthlm!

... men nu vill jag ha helg igen. MIA skäringer står på schemat. och morfar, min älskade morfar, blir 88 ÅR!

Puss& massa kärlek .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0