ung&bortskämd.

kollade på ung&bortskämd igår.
haha värsta programmet på länge. och ska den där jean-pierre va med i varenda program lr? lite skillnad på det där o paradise. han verkar lika jobbig i båda. men palla va 24 år o bebis.
och tror verkligen den där killen "pappa betalar" att en brud vill ha en sån fjant som lever på sin pappa? HAHA.
visst de som är 19 år, men de som flyttat hemifrån...flyttar man inte för man ska bli självständig?
yeye, alla är vi olika..

igår tog jag en morgonpromenad till universitet i snö"storm" som piskade mot kinden. köpte en bok sen gick jag hem, efter 2 timmars promenad var duschen min bästa vän.

ska snart iväg på seminarium sen ska jag & lisen träna. är pepp på det. sen ska jag ta tag i träningen. måste prova ALLA pass har jag bestämt mig för :) och sluta mesa.
igår va syrran här o vi fika, och det värsta var att jag fortsatte med det hela dan. inte okej ...

utgång på fredag :)


detta är casey's nya hobby. först spelar vi lite fotboll.. sen tar hon upp det där avloppslocket med sina tassar. sen puttar hon ner alla sina bollar där i.... VARJE DAG...! hon kämpar med att få upp dem men hon är ju lite rädd för vattnet så hon har inte lyckats...ibland testar hon att dricka upp det men hon ger upp ganska fort. smakar nog inte så gott heller?
sitter hon och väntar på att bollen bara ska ploppa upp där eller?
crazy cat i love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0