upgrade U .

God kväll . idag har som sagt varit en ledig dag . utan att jag varit uttråkad ! det känns bra :)
dagen börjades med ett pass functional moves. det var riktigt jobbig. kan nog inte gå imorgon .
sen blev det en sväng på stan och jag har julklapps TORKA. asså vad ska man köpa?

mia önskar sej lixom bara odödliga växter eller en mobil. hon lär ha hela huset fullt av växter som aldrig dör för ingen lär ju köpa en mobil. haha..

ewa har inget hem och ska ut och resa så hon vill inte ha nåt. bara ritsaker. hon lär få 50 pennor och papper.

vad önskar sig mina bröder? önskar jag hade råd med en riktigt bra metalkonsert... men icke...

Ann har kopierat min önskelista så bara köpa nåt som jag själv vill ha . bra !

vet inte äns vad de små pluttarna ska få. nu är de ju 4! lucas, clara, william&max...

mor & far kan väl få en kram?
morfar kan få en choklad ask som han sen bjuder bort. toppen....

imorrn får jag omtentan, orkar INTE ! BLÄ !

och idag kom lisen med ett utsökt nyårspartaj.. wieee!
nyårsklänning var det då . suck. hjälp.

Pusss&Kraam . LÄGGdags.

Kommentarer
Postat av: AB

Jul är fan svårt!

Vet du, på lördag ska jag vara barnvakt åt sasnaskas (eller hur det stavas) Jag kommer bli mörkrädd i det stora huset! Synd att du inte bor kvar då hade vi kunnast gjort det tillsammans!!

<3

2010-12-02 @ 22:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0