hujedamej

i fredags var det fest . faddertack . HG . det var kul !
i lördags var det fest . kvarnparken . det var kul :)
nästa helg blir lugn!

idag kastrerades casey . hon är full just nu . vinglar omkring. min lilla stumpa!
dyrt var det också .
nu har jag inte råd att leva... och igår lagade jag god mat. fisk med ostsås och räkor . asgott!

har hämtat mitt Liu kort. jag ser ut som en upblåst padda. men nu ska jag fixa träningskort på medley! hade ju ett 2008 och betalade i typ 1 år utan att anävnda det. nu hade jag tänkt stanna i lkpg lite längre...
och jag måste träna upp mej till 24 oktober! det är fan snart!

kan bli norge snart och hälsa på ewa. mysigt .

vad händer annars? 
ingenting . . . Kra m 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0