kalasmottagning!

igår var det dags för kalas i cloetta center.

men först hängde jag med anja o josefine och inne på systemet bestämdes det för drinkkväll eftersom vi 1 sek innan luskade ut att anja har en bartenderutbildning. kan de bli bättre? : )
så vi körde på mojitos. och nu luktar det mojitos över hela lägenheten. eller lime då haha.
vi drog hem till mej och slappa tills vi blev drinksugna.
sen kom sandra.. och lisen, frida o linnea. och sen sanna. vi körde ölspelet och sen var det dags att dra till cloetta center. där var teddybears i full gång. sen var det bardags. och vilka köer!

när vi skulle gå till entrén. kanske inte bästa stället för disco?
men iaf, då gick brandlarmet. så alla fick gå ut . haha lyckat. och då drog jag hem.
det var en heeelt okej kväll med mina underbara vänner! :)

nu ska jag iväg på föreläsning. jag vet inte äns hur mitt schema ser ut för resten av veckan :S
men imorrn ska jag hem, för min lilla lilla bror fyller 20!!!! den lilla plutten, HAHA. sure dude.

jag va sugen på en lugn helg men nu verkar de bli ferre både fredag o lördag. gäsp.

P u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0