meningslösa onsdag.

denna dag kunde lika gärna suddats ut ur mitt liv.
har promenerat, diskat, tvättat, dammsugit, gått till apoteket 2 ggr, lagat mat 2 ggr, gjort om i garderoben. det är trångt i den...
skulle sitta bra med en springrunda nu men jag har träningsverk i armarna fast jag inte har ansträngt dem... :S kanske är min tunga väska med alla skolböcker som tär på axlar och armar, haha....eller inte.
har också bokat biobiljetter till toy story 3 3D tills på lördag! :) och kanske ett besök i simhallen samma dag. ser fram emot en lugn helg!


casey har piggnat till iaf och hon mår braaa! mitt gooos : )

och på jotex hemsida har de redan börjat med julshopping....
3 månader kvar, haha. jag ska äntligen få julpynta i min lägenhet! woho.

igår hade jag namnsdag. det var inte många som kom ihåg haha. eller orka anstränga sej o säga g r a t t i s. haha och den 12:e hade jag haft mitt körkort i 4 år! Yiiihaaa.

P usss

Kommentarer
Postat av: Theres

Jag grattis dig :D, ja vet inte riktigt va du gjorde i bakrunden såg allmänt glad ut?! :)

/kramar från en liten del av Care bears

2010-09-17 @ 10:51:50
URL: http://theresVardag.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0