P l u g g a ! ! !

idag är det en pluggdag.
första inlämningsuppgiften ska vara inne imorgon.

men jag började dagen med att gå till åhlens och lämna tillbaka lite korgar som inte passade :(
sen har jag hittat ett par fina skor där men de finns inte i min storlek! typiskt! VILL HA!!

sittningen i lördags var i topklass! jag hade jätteskoj.
va först på förfest hos en i nollegruppen, hon bodde jättefint, och stort, med altan... tur det var sommarväder. asvarmt och sköööni.
sen for vi till konsert o kongress för fördrink och 3 rätters.
tror mitt minne stannade kvar där...

men jag hade roligt. kommer sakna er!


jag tappade ett örhänge :(


fina josefine


förrätt - sparrissoppa med världens saltaste tillbehör och det första jag gör är att sätta gaffeln i en tomat och den svischar iväg. all världens fart hade den haha. och där kom kvällens första fläck på duken. som fick sällskap av lite rödvin m.m. men det var inte mitt fel :=)





cissi & jag på "ärtor&punsch"


Sound of music @ münchen hoben...

Tack för den här tiden...
nu plugg.
imorrn - kalasmottagning! Yihaaa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0