ambassadeur



HEEEJ BLOGGAH!

whazzup?

idag mår jag bra. va knappt full igår, hade riktigt roligt!

åkte till annelie vid fem och åt grillad kyckling o mango, mums. sen kom hannah och vi drack vin!
sen kom malin o vi for till frida för förpärla i hennes lya alá lisen, micka o suss besök!!! lovely.
runt tolvsalget drog vi till ambassadeur. nice place! bra musik, jag fick typ tinnitus ett tag. vilken ljudnivÅÅÅ....hahaha..

asså fyfan vissa killar dansar som jävla robotar . deras taktkänsla sitter typ i röven kan man tro. fick mig många garvanfall. kunde knappt kolla på vissa för då fick jag skrattattack... danskurs nästa!

hannah o jag köpte en fet körv på vägen hem, en chorizo. det blev en stor uppståndelse för allt folk vi mötte. de verkade aldrig ha sett en korv förut fast de står gubbar o säljer var 5:e meter. ÄRA VARA CHORIZON MED KETCHUP!

somnade skönt i sängen runt 5 imorse.

nu ska jag ta en lång promenad med annelie BACK!
& äta glass...







underbara fina ni...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0