Bow.

NOW I WANNA LEAVE BUT I'M LOST




Godmiddag.
Igår var jag barnvakt. Det va mysigt, kollade på talang och åt pizza.
Idag hade jag sovmorgon, vaknade kl 7. kunde iaf somna om till 8, sen 9, slutligen kl 10.

Väntar på att syster Ann ska luncha klart med mr X! haha. sen ska vi hem och ikväll ska vi bowla! Jag är peppilicious...

Måste duscha med men jag orkar inte...flötigt hår är nya modet enligt mig. fräääsch bruuud! yeah.

Vad händer annars?
magsjukan på jobbet har kommit och gått under 3 veckor nu och jag är mästare på att ta hand om spyor. (och barnen som spytt med såklart)... min nya diet kallas "10 vitpepparkorn om dagen, är bra för magen"...

Nästa helg kommer Lisen, micka & suss!!! det ska bli kul. :)
veckan efter det är det p å s k = långledigt tors-mån.

   trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0