Grattis brorsan...

idag fyller storebror rikard 27 bast. H U R R A ! ! !

nu är jag tillbaka på isidor kjellbergs gränd. nu är jag linköpingsbo igen.
jag har slängt halva mitt förråd och nu börjar jag komma iordning. behöver dock köpa ny soffa. .

det har hänt massor & ingenting sen sist...

denna vecka har jag och syrran sprungit 5 & 7 km.
ikväll väntas milen :) jag är pepp!

annars är jag arbetslös och fattig.
på måndag ska jag gå till arbetsförmedlingen. det har jag verkligen längtat efter.
bästa ställen som finns. REN KÄRLEK!!! bläää...

imorgon skulle lisen och jag ha partajat. men hon är inte riktigt kry :(
så vi får se hur de blir. ska va hundvakt sön, mån iaf. zack ska få mina gamla pålägg. hurray.

jag är dagsvilsen. vad är de för dag idag'? fredag?
oj. kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0