slappheten har tagit över mitt liv!!!

jag måste skärpa till mig! vad gör jag om dagarna egentligen?
igår kom Ann o william och vi åkte till ekängen och badade, jag fick en hemsk solbränna på sidan av låret. sen åkte vi hem och gjorde tacos.

kl 23 blev det dags att hoppa ur slapp tshirten för att hux flux dra och hinka i sig en flaska vin på ett fåtal minuter. efter den cykelturen med punka var jag lika svettig som när jag satte upp en omöjlig lampa i taket !
vi drog till haryys och dansa och det var skoj.
sen vet jag inte vad som hände, jonas skulle bära mig och det slutade med att han fick ett sugmärke och jag var 13 igen och han blev ledsen för inga tjejer ville ha honom pga av hans vackert uppsmyckade hals.
sen åt vi på burger king och hade pommeskrig! kast i liten mun och mellan pattar och hej och hå.
sen gick jag hem, med 2 cyklar. båda med punka på bakhjulet.

jag är hundvakt.
jag har en sovande katt.
det är det som smittar mig, därför jag är lat.

men nästa vecka får de bli skärpning.

mån: arbetsförmedlingen?
tis: bada.
ons: ev. tvätta morfars fönster.
tors: söka jobb.
fre: sova?

tror endast det var tisdagen som hade en lovande planering...

nu ska jag laga tacos. (rester) sen har jag fixat 2 filmer jag ska se...
hårdkörningen med att vara duktig börjar med en liten mjukstart. kanske lite glass till det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0