freaky now

Hola !
eftersom lisen & jag INTE skulle ut på valborg så valde vi att gå ut i lördags istället.
asså ibland undrar jag hur gamla vi är.
-lämnar egengjord böter på bilar.
-går ut kl 5 på morgonen med ägg i en kasse & planerar vandalism. men objektet går på vägen. vi är fan fööör tydliga ibland... hahaha men kul äre.
på valborg kom systrarna hit & lisen. vi skulle som sagt ta det lugnt, skulle ju springa kanallöpet dagen efter.
vi åt mat, efterrätt och drack vin, spelade spel, skrattade, hade trevligt.
en fråga; om du vore ett djur?
ewa & lisen: hm ett lejon eller en tiger
ida: en juckande kanin
mia: en sengångare...
hahaha....
vinet hävdes tillslut och ewa hängde med oss ut.
sliver va gratis. och 40 min kö, när vi kom fram fick vi gå DÄRIFRÅN. de va fullt....
lisen smuggla in oss på platå. Kass musik, men kul ändå :) jag blev ihop med en snubbe, haha. ?!
väl hemma; 3 pers i sängen, 1 ovälkommen. 2 i soffan, 1 på golvet på en halvt uppblåst madrass.
va inte allt för pepp på att springa milen i gassande sol men efter ca en timme var jag i mål.
sen åkte vi hem till normlösa och slappa!
igår åkte pappa in till ögonkliniken och skulle stanna över natten så jag va där och höll han sällskap.
love you dadi.
imorrn blir det BIO med lisen. "the lucky one"... något utöver de vanliga, hej skräckfantaster. haha.
annars?
stockholm nästa helg.
metaltown 15-16 juni.
mia, ann, ewa & hedersgästerna (anders, ove & göran)
<3

Kommentarer
Postat av: lisen

Vad är bio??

2012-05-05 @ 16:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0